Tre dager med fest og moro

Fy søren for en helg! Det har skjedd noe hele tiden. Selv om helgen var preget av godt humør og gode folk, har den også inneholdt de mest usunne dagene jeg har hatt etter hverandre, på lenge.

Det hele startet med bursdagsmiddag for Nora på fredag. Vi møttes på en nydelig italiensk restaurant. Stemningen var god, folkene var gode og ikke minst var maten veldig god. Vi spiste både hovedrett og dessert, noe jeg vanligvis ikke gjør. Jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har kjøpt dessert, etter middag, ute på restaurant de siste 2 årene. Det frister så sjeldent. Jeg spiser meg alltid så mett på middagen at jeg ikke har plass til en smule mer. Den egne dessertmagen, som alle snakker om, forsvant da jeg fylte 15 tror jeg. Denne helgen, derimot, meldte dessertmagen sin ankomst hele 3 dager.

På lørdag var det konfirmasjon. Den kan du lese om her hvis du ikke fikk med deg innlegget i går. Det var i hvert fall en veldig fin dag hvor jeg spiste VELDIG mye mat.

Til sist kommer gårsdagen, da Malin hadde invitert til bursdagsmiddag. (bloggen hennes her) Jeg sminket meg og tok på meg en topp som er veldig fin, men som jeg kan love at var større forrige gang jeg brukte den. Jeg skylder på at den har krympet i vask, for jeg husker den også som lengre og ikke bare bredere… 

Vi var til sammen 6 jenter som møttes. Malin hadde valgt ut chi som møtested, og det var det ingen som klaget på. Restauranten ligger i Lillestrøm sentrum, så det er ikke så langt unna, samtidig som det er veldig god mat der. Lokalene er også herlige. Det er både lunt og rolig, men samtidig hadde vi det veldig gøy. Trenger ikke å bli kjedelig selv om lokalene tilsier at man ikke skal prate så høyt… 

Det var en fantastisk gjeng med jenter som var samlet ute. De fleste hadde jeg møtt før, selv om jeg ikke kjenner dem så godt. Jeg ble veldig positivt overrasket over hvor godt alle gikk overens, selv om alle var tatt fra forskjellige vennegjenger. Den der er det ikke så ofte at man er like heldig med. Det er alltid litt risky å invitere folk som ikke kjenner hverandre eller har noe særlig med hverandre å gjøre til vanlig. Det ble en kjempe bra kveld og jeg koste meg masse. 

Haha dette ble et skikkelig mamtinspirert innlegg, men jeg føler at det eneste jeg har gjort hele helgen er å spise og møte folk. Det gjør meg absolutt ingenting, noen ganger er det viktig å bare gjøre som man ønsker og ikke tenke på alt rundt. Jeg kunne selvfølgelig tenkt på kalorier og sunn livsstil denne helgen, men da hadde jeg garantert ikke hatt det så gøy heller. Sånt fokus passer best til hverdagene, ikke slike fest helger. 

Håper det er flere der ute som har hatt en fin helg. Nå er det tilbake til virkeligheten og hverdag med tidlige morgener og trøtte ettermiddager. Vi snakkes!

Beklager for litt dårlig bildekvalitet her. Det har for det meste vært litt mørkt og en del mobilbilder.. Håper det er tilgivelig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg