En ufrivillig pause

Hei, kjære lesere. Jeg innser nå at jeg har vært borte lenge, la meg bare få si at det ikke er min skyld. Jeg har faktisk skrevet og publisert innlegg fra mobilen, men de ser jeg nå at ikke har kommet frem dit de skulle. Haha hvor de har havnet, aner jeg ikke.

Jeg har prøvd den siste uken å logge inn på blogg.no uten hell. Det har kommet opp en feilmelding hver gang, noe som førte til at jeg blogget fra mobilen i stedet. Det er jo litt kjipt å vite at ingen av de andre innleggene mine har blitt postet, men sånn er det nå bare. Jeg får lage nye.

I dag fant jeg ut at jeg skulle prøve å endre passordet for å se om kanskje det kunne hjelpe meg til å endelig komme inn på siden. Det gjorde det. Derfor er jeg nå endelig tilbake (forhåpentligvis), stronger than ever. Jeg håper virkelig at ting er i orden nå slik at jeg kan fortsette å dele slik som jeg ønsker.

Da jeg endelig kom inn på siden ble jeg veldig overrasket. Den ser ikke noe lik ut som den jeg forlot for en uke siden. Alt er annerledes, så jeg tror at det kommer til å ta litt tid å bli vant til dette. Funksjonene ligger på litt andre steder enn tidligere, men så lenge jeg i hvert fall får postet innleggene mine så er jeg forsnøyd nå i første omgang.

Haha uansett så er jeg tilbake nå! En like lang pause som det har vært, håper jeg vi slipper i nær fremtid.

2 kommentarer
    1. Velkommen tilbake 🙂 Det er så kjedelig når teknologien svikter, men får håpe at det har ordnet seg nå. Det har jo skjedd en god del endringer på blogg.no nå, så kanskje det har noe med at du ikke fikk logget inn igjen. Uansett godt at du er tilbake igjen 🙂

      1. Hei, takk for det 🙂 viste seg at mailene fra blogg.no hadde havnet i søppelpost, så jeg hadde gått glipp av dem. Fant ut at det der både var forklart hva som hadde skjedd og hvordan jeg kunne logge inn haha, skal sjekke den neste gang! godt å være tilbake nå da, må bare bli kjent med det nye systemet 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg