Denne ukens

Denne uken har vært fylt med så mye bra at det er vanskelig å velge hva som har vært best. Vi har opplevd flere nye ting, og dratt mange nye steder, som vi aldri har gjort før. Her har jeg i hvert fall prøvd å oppsummere denne uken litt litt for dere.

Ukens Beste øyeblikk:
Denne ukens beste øyeblikk må ha vært da jeg turte å ta vannsklia den siste halvtimen på badeland. Jeg hadde vært redd og ventet helt til siste mulighet før jeg turte, og det viste seg å være kjempe gøy! Neste gang tør jeg forhåpentligvis å gjøre det litt tidligere, slik at jeg kan få flere turer, for jeg har virkelig gått glipp av noe.

Ukens morsomste øyeblikk:
På markedet nede ved stranden prøvde vi en VR-karusell. Selv om jeg var forberedt på at det kanskje kom til å bli litt kjipt, var det virkelig så gøy! Jeg glemte helt at vi satt på to stoler på asfalten i Spania, det føltes som vi kjørte karusell gjennom mørke grotter med skjelett overalt hvor en snudde seg. Stolene var som karusellseter, og bevegde seg etter hva man så på skjermen. Turen varte i litt over 2 min, og jeg lo seriøst hele tiden. Hadde så vondt i smilemusklene etter det. Virkelig noe av det kuleste jeg har gjort på en stund.

Ukens verste øyeblikk:
Ukens verste øyeblikk, eller dag, må jo være i dag. Selv om det sikkert blir en veldig koselig og fin dag på stranden, er det trist å vite at vi skal reise i morgen. Vi skal videre til London, noe jeg gleder meg kjempe masse til, men disse to ukene har også vært helt fantastiske. I tillegg har broren min allerede dratt hjem, og huset kjennes ganske tomt. Det føles som noe mangler, og er absolutt ikke det samme uten han her. 

Ukens beste måltid:
Denne ukens beste måltid må jo være Sarita i går. Vi hadde planlagt å spise der en siste gang før vi dro hjem. Jeg har skrevet et eget innlegg om restauranten, som kanskje viser hvor godt jeg liker den. Maten var i hvert fall like fantastisk som forrige gang. Kunne jeg tatt med meg mat til resten av uken derfra, hadde jeg gjort den. Den restauranten er virkelig spesiell, skjønner ikke hvordan de klarer å holde det så godt over så lang tid.

Ukens påbegynte, men ikke gjennomførte, prosjekt:
Så og si hver eneste dag her nede har jeg tenkt på å lage videoblogg, men som dere kan dømme etter hva som har dukket opp her, skjedde det aldri. Hele tanken har resultert i noen få videoer av at vi kjører langs veien til stranden, men så har det stoppet der. For det første tenker jeg at nok ikke flesteparten i familien min hadde vært så gira på å ha et kamera oppi ansiktet, og for det andre har jeg bare kost meg i nuet. Vi har tatt noen bilder og sjekket litt snap, men bortsett fra det har mobilen fått ligge i bagen mesteparten av tiden. Det ble kanskje ikke noen videoblogg, men minnene sitter i hodet mitt allikevel og det må jo være det viktigste. Jeg tok noen videoer forrige gang jeg var i London. Det ble ikke noe av, fordi jeg ikke tenkte at jeg hadde bra nok materiale, men kanskje jeg skal se litt nærmere på det… Uansett har jeg noen ideer til videoer fremover, så stay tuned, for jeg tror det kan bli mye morsomt. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg