Det skjer ingenting

Jeg kjeder meg så sinnsykt! Jeg skulle egentlig jobbe i natt, men det blir det ikke noe av. Ettersom jeg var litt usikker på hvor strenge de er på smitte, sendte jeg en melding til sjefen. Jeg forklarte situasjonen, at jeg ikke er helt i form, at det startet forrige torsdag, men at jeg fint kom meg igjennom vakten hvis jeg tok et par paracet. Jeg poengterte også at det sikkert er mindre pasienthåndtering på natten, slik at smitte kanskje ikke var et så stort problem. Hun skrev tilbake at det lureste sikkert var at jeg ble hjemme, og at vi heller kunne sette opp en annen dag for opplæring. Såå da ble det enda to dager hjemme uten å gjøre noen ting. Når jeg tar paracet er jeg i ganske god form, men smittefaren er der fortsatt. Da er det verst å være hjemme, når jeg ikke føler meg såå syk, men samtidig ikke er frisk.

Dette er såå kjedelig! Jeg hadde sett frem til å jobbe i natt. Selv om jeg hater at jeg blir så veldig trøtt på nattevakt, hadde jeg psykisk forberedt meg i hele dag. I tillegg virkelig koser meg på jobb, så det er ikke det verste stedet å tilbringe en våken natt. Jeg har også klart å snu døgnet, så i natt sovnet jeg ikke før nærmere halv fem. Tenkte at det kunne komme på plass igjen hvis jeg døgnet, men nå som jeg ikke skal det, er jeg redd det blir enda en søvnløs natt hvor jeg bare ligger og vrir meg. Dette er virkelig så kjipt! Men begynner heldigvis å bli litt bedre nå, Så på onsdag kveld kan jeg i hvert fall jobbe, og det gleder jeg meg til!

Nå skal jeg slutte å klage, finnes de som har det mye verre enn meg! Men det er lite å blogg om, siden det er så lite som skjer. 

Ha en fortsatt fin kveld da! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg