Nyte solen

Været er foreløpig ganske bra, men det begynner å bli overskyet. Ettersom det er meldt regn senere i dag, og i morgen, så dro vi for å bade.

Jeg hadde planlagt å ikke gjøre noe hele dagen. En til dag inne med serier og lesing av “Harry Potter” var egentlig det som stod på planen. Da jeg fikk melding om jeg ville bli med å bade, kunne jeg derimot ikke si nei. Selv om jeg skal på ferie i juli, og får nok sol og hav da, må vi jo faktisk prøve å utnytte oss av det været som er nå. Det er ikke ofte vi har så deilige temperaturen i dette landet. Det var helt herlig å være ute litt, kjenne at jeg fikk noe ut av dagen. Vinden blåste varmt, i hvert fall varmere enn jeg er vant til, og vannet var “varmt”. Jeg har skjønt at jeg er veldig var på vanntemperatur, for der brystet mitt knøt seg fordi jeg var så kald, plasket de andre rundt lykkelige som glad laks. Det tok ganske lang tid for meg å få puste normalt, og da kan det faktisk ikke bare være jeg som er pysete, når kroppen reagerte sånn… Men det var utrolig koselig! 

Processed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 preset

Etter å ha vært der en liten stund, dro vi tilbake igjen. Det var ikke lengste turen, men uansett deilig å komme meg litt ut. Jeg er også ganske fornøyd med at jeg faktisk badet, det skjer ikke så ofte… 

I morgen er det avslutningsseremoni på skolen. Jeg har lenge ikke ant hva jeg skulle ha på meg, men nå ser det ut til at jeg kanskje kan få låne en bunad. Jeg skal prøve den litt senere i dag, men fy søren så glad jeg blir hvis den passer. Bunad er så utrolig fint, og jeg har bestemt meg for å kjøpe en selv når jeg får råd en gang. Krysser fingrene for at den passer! 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg