Det fortjener en feiring

Heey!

Klokken er ett og jeg sitter fortsatt i sengen. Hadde det ikke vært for at jeg vet at mine fridager snart er over, så hadde jeg nok stresset litt mer med å komme meg ut. Men i dag kjennes det deilig å slappe av litt. 

I natt hadde jeg for første gang på lenge, mareritt. Jeg bråvåknet rundt halv tre og var helt sikker på at hele familien min var drept. Tok ganske lang tid før bildene gikk ut av hodet mitt, og selv når jeg la meg igjen, hadde jeg en skikkelig ekkel følelse. Det føltes så virkelig, og er grunnen til at jeg våknet uthvilt i dag. Har heldigvis fri da, er ingenting som må gjøres og da er det greit om jeg er litt trøtt. Jeg kommer sikkert til å sove litt på dagen også. Det har jeg måttet gjøre de siste dagene, men husker ikke sist jeg var i en sånn periode. Mistenker at det er allergien sin skyld. Har sjekket pollenvarslingen, og gress har hatt veldig kraftig spredning, spesielt de siste tre dagene hvor jeg har sovet på dagen. Coincidence? I think not. 

I kveld skal jeg på avslutningsfest med skolen. Forrige gang vi hadde det, var det kjempe gøy. Det var mange som møtte opp, og vi ble en stor gjeng med skikkelig bra stemning. Jeg har derfor store forventninger til i kveld. Uansett er det hva man gjør det til selv, så jeg skal ha det gøy, så får de andre gjøre det de har lyst til. Vi feirer egentlig at vi er ferdige på skolen, men siden jeg akkurat har fått ny jobb, legger jeg inn det i feiringen også. Synes hele denne perioden, og alt som har skjedd nå i det siste, er verdt å feires! 

Disse dagene når jeg har hatt fri, har jeg blitt rastløs utover dagen. Da er det  perfekt å vite at jeg har planer i kveld, og at jeg ikke trenger å sitte hjemme og lure på hva jeg skal finne på. Noe jeg derimot må lure på, er hva jeg skal ha på meg i kveld. Det har de siste dagene begynt å bli kaldere, så passer kanskje ikke med kjole når kvelden nærmer seg. Noe finner jeg uansett, ordner seg alltid!

Jeg håper virkelig det blir en vellykket kveld, for jeg er i hvert fall klar for å ha det gøy! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg