Det går ikke min vei

I kveld skal jeg i bursdag. En bursdag jeg tror blir veldig bra, og som jeg har gledet meg til siden vi først pratet om den i Afrika. Det er barnebursdag tema, mest sannsynlig stjeler jeg den ideen til min egen bursdag (jeg har spurt om lov). Hvis jeg kjører samme tema, blir det den mest gjennomførte bursdagen jeg har arrangert noen gang i hvert fall. 

Bildene er hentet fra pinterest. 

Jeg skal på jobb klokken fire, og klokken ni reiser jeg rett videre. Eneste problemet er at jeg selvfølgelig sitter her med tett nese og vondt i hodet. Litt småsvimmel når jeg reiser meg, er jeg og. Matlysten er foreløpig ikke til stede, men magen rumler så hele huset rister. Huset ristet faktisk i stad, men tror kanskje det hadde andre årsaker. Jeg sjekket om det kunne være jordskjelv i nærheten, men fant ingenting. 

Det er så sinnsykt typisk meg at hvis det er noe som skjer, spesielt noe jeg gleder meg til, så blir jeg dårlig. Planen er å dra ut på byen i kveld. Jeg har lovet ei venninne som bor milevis unna, at hun kan få sove hos meg. Så egentlig må jeg bare kjøre på, utrolig kjipt om jeg avlyser det. Jeg vet ikke helt hva jeg gjør i dag. Jeg må kjenne på om det er den verst-om-morgenen-forkjølelsen, den som går over utover dagen, eller om dette er noe som varer. I så fall tror jeg alkohol og lite søvn kan gjøre det mye verre, og det er jeg ikke veldig gira på. Jeg krysser fingrene for at det gir seg etterhvert. I kveld har jeg lyst til å være i bursdag, kose meg og bli med ut på kvelden. Vil ikke dra hjem tidlig for en liten forkjølelse. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg