Første gang jeg har gjort det

Jeg hadde planer om å gjøre ferdig, og poste, videoen i går. Det ble dessverre ikke sånn. Jeg hadde ca 2 timer hele dagen hvor jeg ikke var med noen andre, og da prioriterte jeg å spise og ta ansiktsmaske. MEN, i løpet av kvelden satser jeg på å få den ut. Jeg begynner å bli ferdig nå, må bare gjøre noen siste små endringer.

Dette er første gang jeg har laget noe sånt som dette, men merker at jeg har veldig lyst til å gjøre mer av der fremover. Jeg har det virkelig gøy med å redigere videoer, søke etter musikk og se et endelig resultat. Jeg hadde litt mindre footage enn jeg skulle ønske fra turen, så det blir litt kort og rart noen steder, men neste gang blir det sikkert enda bedre. Jeg synes uansett denne er litt morsom.

Et par bilder fra da vi var i London i fjor

Ellers skal jeg få bestilt billetter og hotell til London om 2 uker. Jo mer jeg tenker på det og ser etter hotell og flybilletter, jo mer gleder jeg meg!

Beklager at det blir så mye prat om London for tiden. Jeg kunne nesten omdøpt bloggen til «for oss som elsker London». Når jeg er ferdig med videoen, og har bestilt billetter og sånt, så skal jeg prøve å holde London temaet minimalt. I hvert fall frem til jeg drar dit igjen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg