Kunne gått med bort hvor som helst

Jeg er ikke noe spesielt kjent i Oslo. Helt ærlig så er retningssansen min så dårlig at jeg ikke er kjent noe sted. Jeg får alltid litt panikk for offentlig transport, spesielt i Oslo. I dag klarte jeg selvfølgelig å sette meg på en trikk som ikke hadde noen skjermer som viste hva som var neste stopp, det gjorde ikke ting bedre. Heldigvis var det kun 2 stopp før jeg skulle av, og trikken stoppet på begge, så da kom jeg meg av på riktig sted.

Konsentrasjonen min har mildt sagt ikke vært på topp i dag. Har nok ikke hjulpet at jeg har vært trøttere enn på lenge, heller. Det ble derfor kun et par timer med jobbing, det var ikke to effektive timer, så fant vi ut at dette funket ikke. Da gikk vi heller ut i nydelige Oslo. Både været og selskapet var herlig! Vi fant et koselig sted å spise lunsj, så satt vi i solen, snakket og spiste en av de beste sandwichene jeg har fått på lenge i hvert fall. Likte det mye bedre enn å sitte inne og skrive.

Nå sitter jeg på bussen på vei til jobb. Skulle heller vært på vei hjem akkurat nå, til den deilige sengen min… Men, skal komme meg igjennom denne dagen. Er egentlig ganske glad i å jobbe, bare kjipt å sitte inne nå som været er så fint. Er uansett digg å vite at det snart kommer noe penger inn på kontoen, ikke bare ut.

Gleder meg allerede til å kunne legge meg i kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg