Vippeløft

Jeg tilbragte dagen i går med Malin (du kan lese bloggen hennes her). Hun skulle ta “vippeløft”, så da ble jeg like gjerne med på timen. Jeg vet ikke om vippeløft er en ny greie eller ikke, men det er i hvert fall bare de siste par månedene at jeg har hørt om det. Tidligere så var det bare vippeserum og løsvipper jeg hørte prat om. Ikke at jeg er så oppdatert at det nødvendigvis betyr noe, men det var i hvert fall spennende å bli med for å se noe nytt.

Vippeløft gikk mye raskere enn jeg hadde trodd. De to gangene jeg har satt på vipper har det tatt i hvert fall 2 timer, om ikke lenger. I går brukte hun kun 45 minutter. Mye av tiden gikk også bare til å vente. Hun påførte forskjellige serum som deretter skulle ligge og virke en periode. Hvis jeg sammenligner med å få satt på løsvipper, så kan jeg tenke meg at dette kanskje er litt mer behagelig. Man slipper at noen pirker borti øyelokkene konstant i flere timer. Samtidig, tror jeg, at det er litt mer skånsomt for vippene.

Resultatet ble veldig bra, men så skadet det ikke at Malin har kjempe lange og fine vipper fra før. Jeg som bruker vippetang hver gang jeg tar på mascara, kunne sikkert hatt bruk for dette. I tillegg tror jeg nok en sånn behandling vil holde lenger. Hun fikk også farget vippene mørke, slik at det faktisk så ut som hun hadde på mascara selv når hun ikke hadde noe.

Dette er helt klart noe jeg kan vurdere å prøve en gang.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg