Uken som gikk

Ukens opptur: Jeg vred hodet rundt for å finne ut hva som skulle stå her, helt til jeg fant ut at nyttårsaften var denne uken. Haha jeg var så sikker på at nyttårsaften var forrige uke, men da ble plutselig denne delen veldig enkel. Nyttårsaften var helt fantastisk (selv om jeg ble altfor full og hadde fylleangst i 3 dager etterpå).

Jeg beklager virkelig for den dårlige kvaliteten på det bildet der!

Ukens nedtur: Det er heller ingen tvil om hva som skal stå her. Det var så utrolig kipt å kjenne at jeg ble dårligere igjen på onsdag. Det verste var å ikke kunne jobbe, for det er noe som jeg alltid ser frem til. Heldigvis har jeg fått en forklaring på hva det er, og merker allerede at antibiotikaen har effekt. Det er herlig!

Ukens reisemål: Vet ikke helt hva annet jeg skal kalle dette. Jeg har absolutt ikke reist noen steder denne uken, det lengste jeg har kommet er til legen på torsdag. Jeg har derimot drømt meg vekk til solrike strender og drinker midt i uka. Dagdrømmingen tar meg som oftest til California, slik som det alltid har vært. Åååh som jeg ønsker å komme meg dit i år.

Ukens låt: Jeg har blitt helt hekta på “when the party’s over”-Billie Eilish og “not gonna cry” – Emma Steinbakken. Begge er på Spotify sin liste “Hits Hits Hits”, så ikke gjort noen store oppdagelser der. Det er uansett to sanger som går på repeat hele tiden. Jeg vet at hvis jeg holder på sånn så blir jeg dritt lei og må ha pause fra sangene i 3 år. Flere som har det sånn?

Ukens serie: Okay, jeg vet ikke helt om det går under kategorien serie, men jeg har blitt HEKTA på en youtube kanal som heter “Cut” og som har lineups. Det hele går ut på at en person får en lineup av mennesker foran seg og deretter skal matche diverse med disse menneskene. Haha det var forvirrende. Et eksempel er “which tattoo belongs to which person?”, også skal én gjette hvem som har hvilken tatovering.  Verdt å se på i hvert fall, jeg elsker det!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg