Snart tilbake for fullt

Jeg begynner å se enden på 3 uker med diverse sykdom, og herlighet så deilig det er! Det er fint å komme litt tilbake til seg selv og å kunne bevege seg uten å bli like andpusten. Jeg gleder meg blant annet veldig mye til å kunne dra på treningssenteret igjen. Det er ikke noe nytt at muskler er ferskvare, så at mye av det jeg hadde bygd opp, før ferien, er blitt borte er det ingen tvil om. Jeg kan leve med det, når formen er tilbake skal jeg fortsette der jeg slapp. Det viktigste nå er at jeg begynner å se slutten på denne altfor lange perioden med stillesitting og synes-synd-på-meg-selv (og spise potetgull hver dag).

I dag var jeg ute av huset for første gang på veldig lenge (med unntak av turen til legen på torsdag). Antibiotikaen som jeg fikk funket heldigvis fort og jeg begynner å bli såpas bra at jeg er rastløs. Det er et godt tegn. Det var kjempe deilig å få litt frisk luft, selv om jeg merker at det holdt med den lille turen for i dag. Får ta det litt dag for dag så kroppen får slappe av nok til å slå ned på den siste resten med sykdom. Jeg begynner i hvert fall å komme tilbake til meg selv og gleder meg til å endelig kunne jobbe igjen.

Jeg har redd opp sengen, satt på en klesvask og fikset meg litt. Bare det å rette håret og ta på litt maskara gjør underverker med selvfølelsen. Nå skal jeg ta en liten pause før jeg, rolig, tar til å gjøre noen flere oppgaver i huset. så lenge jeg ikke forhaster meg og bruker tid så tror jeg dette skal gå veldig fint!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg