Skrikekonkurranse og Harry Potter

Fy søren så digg det var å komme hjem fra jobb i dag. Været er HERLIG og egentlig ville jeg bare være ute og nyte solen. I hvert fall ville jeg det helt til jeg kom inn i leiligheten og satte meg i sofaen. Litt lite søvn slo inn for fullt og plutselig ble jeg liggende der mens torsdagens episode av paradise rullet på skjermen. Jeg får komme tilbake sterkere i morgen, og komme meg litt ut da!

Jeg elsker uteområdene her hvor leiligheten ligger. Jeg har en felles gressplen rett utenfor stuevinduet. Der ser jeg for meg å bruke mange fine sommerdager. Det er veldig koselig å se ut på, men betyr samtidig at jeg får med meg alt av barn som leker ute. Spesielt når de har skrikekonkurranse…

 

I kveld kommer en venninne på besøk og vi skal lage mat og se på “Harry Potter”. Med tanke på hvor besatt jeg har vært av Harry Potter hele livet, så er det utrolig lenge siden jeg har sett en film, eller lest en bok, som har med det å gjøre. Jeg ser derfor veldig frem til kvelden forran TVen!

Håper dere alle får en nydelig søndagskveld! Jeg skal i hvert fall nyyyte denne frikvelden som jeg har lengtet så lenge etter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg