Nisse, gave og juletre

Så i dag gjorde jeg det. Jeg tok tak i meg selv og sa “nå må du skjerpe deg”. Jeg fant frem papiret og båndet og pakket inn gavene. Eller, jeg pakket inn to gaver før jeg ikke gadd mer. Den ene har fått bånd på seg, den andre har ikke det. Resten av gavene ligger strødd rundt på gulvet til jeg evt gidder å ta tak i det igjen i morgen. Egentlig har jeg snart ikke noe valg. Julaften er om 3 dager og tiden går fort.  I morgen skal jeg faktisk ta de siste gavene, det jeg lover jeg meg selv her og nå.

I kveld er det nissefest. Jeg gleder meg masse, det er så mange gode mennesker som kommer. Det blir koldtbord og godt å drikke. Denne festen/middagen er en kjempe koselig tradisjon som jeg håper blir opprettholdt i lang tid.

Dresskoden er jul, selvfølgelig, men der fikk jeg et problem. Man skal kle seg julete, men jeg har jo absolutt ingenting å ha på meg. Jeg har ingen stygg julegenser, som jeg absolutt burde få tak i, og annet enn noen gamle nisseluer var kreativtiteten helt tom. Det var i hvert fall sånn helt til jeg fant en kjole som jeg kjøpte på balck friday og som jeg hadde glemt. Den var litt grønn. Så nå har jeg en grønn kjole som representerer juletre, et bånd i livet som representerer julegaver og en nisselue som selvfølgelig representerer julenissen. Haha det skal ikke stå på innsatsen i hvert fall!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg