Nå tar jeg en pause

Som dere sikkert har merket så har det kommet mindre og mindre på denne bloggen i det siste. Noe av det jeg misliker mest med å lese blogger, er å sjekke innom uten at det har kommet noe nytt. Sånn har min blogg vært det siste halve året. Nå har jeg bestemt meg for at jeg skal ta en ordentlig pause, og ikke starte igjen før jeg føler at jeg har motivasjonen tilbake. Det er litt for mange andre ting som tar opp tankene mine, så da er det ikke så mye plass til annet for tiden.

Det blir helt sikkert laget noen innlegg i denne perioden, men de blir ikke publisert før pausen er over. Pausen er på ubestemt tid, dette er for å få tilbake  motivasjonen og forhåpentligvis komme tilbake til der jeg var da dette blogglivet startet. Takk for dere som har fulgt meg, og jeg håper jeg ser dere igjen når jeg er klar for å komme tilbake <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg