Nå skal det bli rent her!

Siden jeg flyttet ut har jeg blitt mye ryddigere og rensligere enn jeg noen gang har vært. Jeg tror jeg har støvsug denne leiligheten mer siden påske enn jeg har hele rommet mitt, hos mamma og pappa, noen gang. Okay, det sier kanskje mer om meg enn jeg ønsker å innrømme men jeg tror dessverre ikke det er så langt fra sannheten. Jeg har fortsatt ikke ryddet helt ut fra det rommet og gruer meg egentlig til å begynne på den jobben. Hva gjør man med ting man gruer seg til? Jo, man utsetter det så lenge man kan.

Det er veldig koselig å ha rommet mitt hjemme hos mamma og pappa. Der vet jeg at jeg alltid kan sove om jeg ønsker det. I hvert fall så lenge jeg holder det litt rotete, da er det ingen andre som ønsker å bruke det uansett. Det kom til veldig stor nytte i helgen da det ble litt senere på byen enn jeg hadde tenkt, og plutselig hadde siste buss hjem gått. Det var gåavstand til mamma og pappa, så takk Gud for det. Den to timers gåturen hjem til meg selv hadde ikke vært noe særlig (og i mitt berusete sinn hadde jeg sikkert ikke tenkt på taxi)…

I dag har jeg store planer. Nå har jeg utsatt klesvasken og gulvvasken litt for lang tid. Det er kun snakk om en uke eller noe, men er det noe jeg har lært etter jeg flyttet ut så er det at støvet finner seg veier inn på de underligste måter. Hvordan kan det ha seg at dagen etter jeg støvsuger så er det like ille? Det er jo bare meg som bor her. 

Etter en god natt søvn, er jeg klar til å ta på meg jobben. Fy søren nå skal det bli rent her!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg