Lever i en drømmeverden

Dette har vært en så herlig dag – det hadde jeg aldri trodd at det kom til å bli der jeg desperat telte pusten min og stresset over hvor mange timer det var til vekkerklokken ringte. Siste gangen jeg så på klokken så var den kvart på tre. Det var da 3 timer til jeg ble vekket av den velkjente, forferdelige lyden. Lyden er egentlig ikke så forferdelig i seg selv, men assosiasjonene til å våkne av den gjør den ganske ille.

Jeg har leste at å fokusere på pusten skal hjelpe for å sove. Til en viss grad tror jeg det hjalp, men det er vanskelig å si om det var det eller bare det faktum at klokken var langt over midnatt som til slutt fikk meg til å vandre inn i drømmeland. Det spiller egentlig ingen rolle, jeg er bare glad for at jeg ikke døgnet – dét hadde vært slitsomt det.

Som sagt har dagen vært herlig. Jeg har vært på jobb og hadde de beste pasientene og de beste kollegaene rundt meg. Vi fungerte som et godt team, og tiden gikk akkurat passe fort. Jeg kjedet meg ikke et eneste sekund, men jeg var heller aldri stresset. Tror det må ha vært første gang jeg har opplevd på jobb. Det føltes så naturlig og bra haha, det er vanskelig å forklare den deilige følelsen av å ha en sånn dag. Jeg skjønner nesten ikke helt selv hva som spesifikt har gjort den så bra. Kanskje er jeg så trøtt at jeg lever i en halvveis drømmeverden, evt at jeg teoretisk har litt promille grunnet for lite søvn. Denne dagen har i hvert fall vært super, og jeg krysser fingrene for at den fortsetter sånn (og for at hjernen slukner litt før kl 3 i natt).

Ha en nydelig lørdag!

Processed with VSCO with c1 preset
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg