I dag våknet jeg i Hollywood

Akkurat nå ligger jeg i sengen på hotellrommet og hører på søppelbilen som kjører utenfor. Det er så lytt gjennom utgangsdøren vår at det kjennes ut som bilen kjører rundt inne på rommet vårt. Hotellet jeg bor på er lokalisert i Hollywood, California, og det er litt vanskelig for meg å ta inn over meg at jeg faktisk er fremme. Dagen i går var uendelig lang, og på et tidspunkt satt jeg alene på flyplassen i 3,5 timer. Har du prøvd det før? Sitte helt alene mens venninnen din er på et kontor for å finne ut om hun faktisk får lov til å komme inn i landet eller ikke? Jeg fikk ikke lov til å prate med henne og ingen ville fortelle meg noen ting, så da var det bare å vente. Heldigvis kom hun ut til meg etterhvert og vi kunne sammen fortsette ut av flyplassen, 5 timer etter at flyet hadde landet og 21 timer etter at vi dro hjemmefra.

Heldigvis hadde vi en minifeiring på flyet. Fikk til og med spandert en flaske med sprudlevin
Sjekk den utsikten her fra flyet! Helt fantastisk

Selv om klokken bare er litt over syv lokal tid og jeg har vært våken i en time allerede, så føles det ut som muligheten for mer søvn er ca 0. Jetlagen tar meg og mtp at klokken er 16 i Norge nå, så er det kanskje ikke så rart at kroppen ikke føler for å legge seg igjen. Jeg har det ofte sånn første natten. Det går seg nok til. Jeg er bare glad for at jeg la meg så tidlig som 21:30 i går, da er det ikke sånn altfor krise at jeg våkner så tidlig og forhåpentligvis er jeg ikke zombie hele dagen.

Planene i dag er litt uklare. Stakkars reisepartneren min, som til og med hadde bursdag i går, som måtte sitte hos en skummel mann i så mange timer for å forklare hvorfor betalingen for ESTA søknaden ikke hadde gått inn. Jeg tror denne dagen skal bli litt for å gjøre opp at i går var en skikkelig kjip bursdag. Vi får ta det litt som deg kommer.

Jeg skal uansett ta bilder og skrive mer her etterhvert, så blir det spennende å se hva dagen byr på!

Jeg legger også ut en del på Instagram så det er bare å følge meg der «Rebekkaconstance»

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg