I dag drar vi på hytta

Heei! Akkurat nå sitter jeg i sofaen og venter på å bli hentet. Vi skal på hyttetur i dag! Jeg har, selvfølgelig, vært like dårlig til å planlegge som alltid. Pulsen er nok over 100 her jeg sitter etter å ha løpt rundt i huset, stresset for å glemme noe. Det siste jeg pakket var utebuksa… Hadde vært veldig flaut å møte opp uten bukse til å stå på ski med. Da hadde jeg nok ikke fått glemme det resten av turen.

Jeg måtte sende melding til hun som arrangerer turen: “noe du kommer på som jeg bør ha med, men som jeg mest sannsynlig har glemt?”. Alt hun kom på, hadde jeg pakket – det lover godt!

Jeg har så mange forventinger til denne helgen. Jeg har vært der en dag tidligere så jeg vet at hytta er veldig, veldig fin. Samtidig er det alltid gøy å være på hytte, komme seg litt bort, lage mat og feste litt.

Jeg ser frem til denne helgen og tenker at det kan bli veldig deilig å få koblet fra litt etter en lang uke på jobb.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg