Det er den siste søndagen i 2018

Det er neste siste dagen i 2018 dere! Hvor sykt er ikke det?

I morgen er det nyttårsaften og jeg gleder meg som en liten unge. Den dagen er planlagt så lenge, og ettersom jeg ikke fikk feire julaften slik som jeg ville er det ekstra stort press på i morgen. Det er også den siste dagen i året og leder inn til den første dagen i det nye. Datoen er selvfølgelig bare et tall og mandagen i morgen er absolutt ikke noe spesiell i seg selv. Mandager kommer hver eneste uke. Samtidig er det noe ekstremt tilfredstillende ved å vite at det er en mulighet til å starte på nytt igjen med blanke ark.

Jeg tenker å sette meg ned for å skrive et lite innlegg om mitt 2018. Det har virkelig vært et år fylt med nye opplevelser, nye personer og masse ny kunnskap som jeg for alltid kommer til å ta med meg videre. Hele året startet jo faktisk med en flyreise til et helt nytt kontinent hvor jeg skulle tilbringe de neste 3 mnd.

I 2018 har jeg vært forelsket, heart broken, sint, hoppende glad, trist, skuffet, lykkelig. 2018 tror jeg har vært et av de mest innholdsrike årene på så veldig mange måter. Det var også tidlig i 2018 at denne bloggen ble opprettet. Denne lille plattformen som er fylt med mine tanker og tekster. Det føles så rart å tenke tilbake på nå. Den perioden var preget av veldig mye følelser, gjerne ikke så positive. Kanskje kommer det mer om det i morgendagens innlegg også.

Egentlig skulle jeg helst ha laget det innlegget i dag, men jeg skal på jobb. Faktisk må jeg dra veldig, veldig snart. Egentlig må jeg dra nå!

Vi snakkes i hvert fall i morgen. Da skal jeg mimre litt. Hjertet mitt hopper litt ekstra ved tanken på i morgen, jeg gleder meg virkelig så mye! Ha en fin neste siste dag (og siste søndag) dette året alle sammen, så snakkes vi i morgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg