Dag 1 på båten


Wow, første dagen på båten har vært veldig bra! Jeg har akkurat lagt meg i sengen, og er overrasket over akkurat hvor mye jeg har kost meg i dag. Dagen startet med at vi gikk ombord på båten (åpenbart) og fikk møte en del av de andre vi skulle være på båt med. Jeg kunne umiddelbart se at dette var en hyggelig gjeng. Så mange som var åpne, pratet og introduserte seg selv allerede før vi gikk ombord. Slik har det ikke vært tidligere.

Crewet på båten er fantastiske. Jeg er sikker på at det er en av grunnene til at det er så god stemning her. De tuller, prater med oss og er egentlig bare en del av gjengen. Det er alltid musikk som spilles, som også gjør noe med stemningen. Heldigvis noen som faktisk ønsker å styre musikken, tror vel de fleste kan kjenne seg igjen i at det er et visst press på den som styrer musikken for alle. 

Vi har egentlig bare fått kjenne litt på båtlivet i dag. Været er FANTASTISK, så det er nesten ikke bølger. Vi gikk tur til en topp som hadde en helt utrolig utsikt, bare se her:


Deretter var det middag, spaghetti bolognes med hvitløksbrød!! Kunne faktisk ikke blitt bedre. Kvelden bestod av å se på solnedgangen (ubeskrivelig nydelig), deretter de fantastiske stjernene, drikke og prate. Det har virkelig vært en veldig bra første dag.

Vanskelig å tro at dette ikke er redigert. Virkeligheten var enda bedre

I morgen skal vi stå opp kl 6 for å se på soloppgangen, før vi skal snorkle og gå en tur på land for å se den mest fantastiske utsikten over whitehaven beach.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg