Beverly Hills – byen for de rike

Beverly hills var sykt. Om jeg kunne bodd i en hvilken som hest by her så hadde det muligens blitt beverly hills. Måtte hatt litt penger da, for det er ikke billig. Vi spiste på et sted som het the Ivy. Vi hadde ikke sjekket prisene først, men burde kanskje fått en anelse når personer som Kim Kardashain spiser der… det var god mat, men ble nok med det ene besøket.

Første dagen der gikk vi litt rundt i gatene, så på de store, flotte husene og de fine, dyre bilene som dukket opp tett hele veien. Det ene huset fant vi ut ar koster 25 millioner dollar. Det er mer penger enn jeg klarer å forstå at noen kan ha. Rikdom og fame fascinerer meg så utrolig. Det var en stor port utenfor huset, så det var lite som var synlig, men av det lille vi kunne se så var det tydelig at luksusfaktoren var høy.

Mens vi gikk der ble plutselig trangen for å gå på do stor. Tilfeldighetene skulle ha det til at vi var på vei mot Beverly Hills Hotel, og der har de jo do.

Beverly Hills Hotel er et utrolig dyrt, stort og flott hotell. Det billigste rommet koster 5000kr natta og det dyreste ligger på ca 45000kr per natt, så å gå inn der føltes nesten litt ulovlig. Der vi gikk varme og med klær som ikke akkurat lyste rikdom, føltes det egentlig veldig feil å gå inn der. De var heldigvis kjempe hyggelige, så å låne do var ikke noe problem.

Selvfølgelig tok jeg bare videoer, så bilder blir vanskelig. Uansett må det bare oppleves

Synet som møttes oss i lobbyen var noe helt annet enn jeg kunne sett for meg. Det var så majestetisk og flott at jeg skjønner hvorfor prisene ligger der de gjør. Vi burde kanskje skjønt at badet fulgte samme standard, men da vi gikk inn fikk vi sjokk. Helt automatisk begynte vi å hviske, for å snakke høyt føltes helt feil. Det er det mest fantastiske badet jeg har sett noen gang, og om du vil føle deg rik og mektig så er det faktisk bare å gå inn der.

Etter turen inn på hotellet kunne lite måle seg, men å vandre i gatene var allikevel koselig og veldig kult. Jeg er så glad vi dro dit, om så bare for å se på alt vi aldri kommer til å få råd til.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg