Å bo på hostel i Santa Monica

Da jeg først så på reise til LA så var planen å dra alene. Siden LA er en veldig dyr by, så falt valget på å først sove 3 nettet på hotell og deretter tilbringe det resterende av oppholdet på hostel. Jeg har aldri bodd på hostel før og leste meg derfor gjennom mange nettsider for å finne ut hva man kan forvente. Hvordan er det støynivået? Hva må man huske på? Hvor skal man oppbevare verdisaker?

Jeg endte opp med å ikke dra alene allikevel, men bestillingene stod. Så da ble det hostel på oss begge.

Hostellet som ligger på Santa Monica hadde veldig bra reviews og en utrolig fin beliggenhet. Det ligger kun en «block» fra stranden, noe som er veldig praktisk i denne varmen her.

Jeg tenkte at det var lurt å først sove på hotell slik at man kan få unna den verste jetlagen. Jeg vet ikke helt om jeg fikk til det siden jeg de siste 3 dagene ikke har våknet noe senere enn 7:15, men noe har det sikkert hjulpet. Nå er jeg i hvert fall her, på hostellet, i Santa Monica.

Da vi gikk inn på hostellet var vi spente. Det var litt sommerfugler i magen og jeg lurte på hva i all verden vi drev med. 8 netter på hostel! Dele rom med mange mennesker i så mange netter…

Vi åpnet døren til rommet og jeg ble positivt overrasket. Det var bare 6 senger der og ikke 10 som jeg hadde fryktet. Det var leselys over sengen, så min faste rutine med Harry Potter før jeg sover kan opprettholdes, og det var store skap som har plass til alt av verdisaker. Kofferten fikk vi praktisk dyttet under sengen.

Vi har nå vært på hostellet i 1 time, men jeg har håp for dette. Det er et utrolig koselig sted med muligheter for å sitte både ute og inne. Jeg håper å få tatt noen bilder til dere i løpet av i morgen.

Nå er det snart natta her så da er jeg spent på hvordan natten blir!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg