Neida, jeg er ikke helt borte

Hei sann!

Jeg har hatt en lenger pause enn på lenge, men det er med god grunn. Ikke så veldig god egentlig, men en grunn i hvert fall.

Jeg har prøvd flere ganger å logge meg inn på blogg.no gjennom PCen, men det har ikke gått. Om blogg.no har klikket eller om det er jeg som gjør noe feil, aner jeg ikke. Hele nettstedet er oppdatert så jeg velger å legge skylden på dem. Rart om jeg plutselig skulle glemme hvordan jeg logger inn der…

Aaanyway! De siste dagene har jeg jobbet mye. Dette er den perioden jeg egentlig hadde gruet meg til, siden jeg hadde så mange dager på jobb på rad, men som har gått ekstremt mye bedre enn forventet. Det var i hvert fall sånn helt til disse rare øyegreiene, som jeg har hatt i en måned nå, plutselig ble enda verre enn de hadde vært. Jeg husker ikke om jeg har nevnt det før, men de siste ukene har jeg hatt en veldig rar følelse på øynene. De har kjentes som at de har svidd, samtidig som det var vært et slags press på dem. Det har vært utrolig slitsomt, men håndterbart. I går begynte derimot ting å ta en annen vending. Det svei verre enn noen gang, og ved flere anledninger visste jeg nesten ikke hvor jeg skulle gjøre av meg da det var på det verste. Jeg ville helst legge meg ned å gråte, men var på jobb så det kunne jeg ikke. Jeg ble i stedet gående rundt og gnikke og gni helt til rødbeten trådte frem og etterhvert fulgte hodepinen etter.

Det hele endte med at jeg i går kveld satt hjemme med en utrolig sterk hodepine som ikke ble det minste bedre av Paracet, og røde øyne som sved og føltes ut som de skulle poppe ut til tider.

Da jeg våknet i dag tidlig kjente jeg antydninger til sånn det hadde vært i går, men ikke i nærheten av like ille. Jeg dro derfor på jobb i dag, men innser nå at jeg kanskje burde holdt meg hjemme. Det ble mye gnikking på øynene, etterfulgt av noen desperate forsøk på å prøve å få det bort. Ingenting funket og nå er det bestemt at jeg skal være hjemme fra jobb i morgen.

Dette er altså min unnskyldning for å ha vært borte noen dager.

Selv om jeg ikke er helt i form, så har jeg og noen venner planlagt å spise middag i dag, så det skal jeg få med meg. Det ene glasset med vin, og den drinken jeg skulle ta, blir det ikke noe av. Stemningen trenger ikke å bli dempet av den grunn så jeg er klar for en suuper kveld ute på middag med gode venner, før jeg stuper til sengs her hjemme og forhåpentligvis sover bort alt dette ubehaget!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg