Er eneste stort kaos

Åååh hvor skal man starte et blogginnlegg på en dag som denne? En dag som er fylt med så mange forskjellige følelser at det nesten er kaos i hodet mitt. Tja, en liten stund tror jeg det var veldig kaos i den runde kulen på toppen av kroppen.

Det har den siste uka vært mye som har påvirket meg både følelsesmessig da det har skjedd, men også i livet mitt generelt. Det har vært ting både i privatlivet og på jobb, men det absolutt største har vært på jobb.

Jeg har en liten liste i hodet mitt med de jeg husker best fra mine litt over 3 år i helsevesenet. Den er ikke veldig lang, og etterhvert som tiden går og minnene blekner, blir den mindre. Listen består av mennesker som jeg har brukt mye tid med, føler jeg har blitt kjent med og som har gitt meg en stor erfaring. Det kan være positive erfaringer eller negative. Det meste er positivt, da selv kjipe situasjoner ofte bringer med seg noe positivt uansett.

De siste dagene har jeg vært veldig occupied. Det har vært en veldig stor miks av positive og negative følelser som har ligget som en skikkelig god cocktail og skygget over mye annet i livet. Jeg har også vært veldig sliten, men usikker på om det har en sammenheng med den cocktailen eller om det bare er fordi jeg har gått fra nattevakter til dagvakter.

Jeg tatt så lite bilder i det siste at dere får kose dere med denne herligheten fra forrige helg.

Innlegget i dag kunne handlet om livet og døden. Det kunne handlet om hvor skjørt livet er og hvordan vi må gjøre det beste ut av hvert øyeblikk, men det blir for tungt akkurat nå. Jeg har vært omringet av de tankene i det siste, og kan da heller bruke dette som mitt fristed. Her kan jeg puste ut, gjøre akkurat hva jeg vil og la hjernen slappe av litt.

Nå skal jeg jobbe ferdig denne økta før jeg drar hjem og slapper av i kveld. Gleder meg allerede til å sove lenge i morgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg