Følelsen av å komme for sent

Jeg har liksom ikke så mye motivasjon for å skrive om dagen. Samtidig vet jeg at jeg ofte føler meg bra etter jeg har gjort det. Jeg vet også at ofte kommer inspirasjonen mens jeg skriver. Vet bare ikke helt om det blir sånn i dag da.

Jeg kan begynne med å fortelle dere herlige folk som har klikket dere inn her i dag, og spesielt dere som klikket dere inn i går til en ikke-oppdatert blogg, at jeg i dag har tenkt mye på dere. Jeg har tenkt på at jeg ville skrive noe morsomt og meningsfylt, men akkurat nå så går det ikke. KAnskje er det fordi jeg er sliten etter å ha hatt en veldig stressende natt, eller kanskje det rett og slett er mitt humør for tiden. Det kan til og med være årstidene og været som gjør det. Uansett så er det litt dumt, for jeg elsker å poste innlegg som jeg er veldig fornøyd med.

Dagen i dag har bydd på lite overraskelser, og egentlig vært en veldig vanlig dag i det store og det hele. Jeg har vært utrolig trøtt da jeg hver eneste time i hele natt har bråvåknet og trodd at jeg kom for sent på jobb. Jeg fant aldri roen og derfor kom heller aldri den ordentlige, fine søvnen. 

Etter jobb tok jeg en tur til ei venninne, det var utrolig koselig. Jeg fikk en litt stressende avslutning på arbeidsdagen, så da var god mat og et par episoder av “side om side” helt perfekt for å roe pulsen litt. 

Selv om jeg var kjempe trøtt og egentlig dro hjem for å sove litt, ble jeg utrolig inspirert til å trene da jeg åpnet pakken jeg hadde fått i posten. Nye klær, og nye sko (som egentlig er litt for små), gjorde at jeg bare måtte ta en tur på treningssenteret. Jeg er utrolig glad for det nå. Igjen viser jeg for meg selv at å trene gir så mange fordeler annet enn utseende. Jeg fikk masse mer energi etter trening, og ser nå frem til å kose meg litt med resten av familien før jeg legger meg og får (forhåpentligvis) en god natt søvn i kveld.

4 kommentarer
    1. Kjenner selv på motivasjonen i denne mørketiden.. lite lys gir ikke akkurat noe mer motivasjon 😉 Veldig hyggelig at du poster innlegg her! Alltid kjekt og komme inn å lese. Flink du er med treningen, noe som inspirerer meg veldig. Nye treningsklær er alltid et lite motivasjons bozt for meg også 😀 Jeg håper du får en fin uke!

    2. Katrine: åh dette var en utrolig koselig kommentar som jeg satte veldig pris på! Ønsker å fortsette med dette lenge, blir bare noen få, små pauser når hverdagen er veldig stresset. Tusen takk for at du klikker deg innom, det er så koselig! 😀

    3. Victoria Larsen: Tusen takk for deg! Kjempe gøy å høre at du liker å komme innom denne lille plattformen min, kjente at dette ga mer inspirasjon <3 ha en nydelig uke du også

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg