Lunsj på jobb

Og jeg som tok meg tid til å både skrive innlegg og ta bilder i dag. Innlegget ble lagret som utkast med en tanke om å poste det rett før jeg dro på jobb, sånn gikk det ikke. Det ligger trygt lagret på PCen, men uten noen som helst mulighet til å få postet det fra mobilen her jeg sitter på lunsjrommet og spiser maten min. Siden det innlegget ikke får se dagens lys i dag, får det heller bli litt om maten min og lunsj. Hadde muligens vært bedre uten noe innlegg i stedet, men for deg som vil så er det bare å lese videre.

For å starte så tenker jeg på hvor rart det er at alt man spiser på jobb blir kalt lunsj. For vanlige 8-16 jobber er jo dette ikke noen sak, men for turnusarbeidere blir det plutselig litt rart. Om jeg så spiser maten min kl 12, 17:30, eller 3 på natten så er det lunsj. Matpakke inneholder for det meste det samme også, noe som ikke akkurat hjelper på lunsjfølelsen. Det blir som oftest brødskiver med gulost. Så kjedelig, men så enkelt for sånne som meg som ikke orker noe mer komplisert.

Maten i dag bestod av toast, yoghurt og en liten kakebit som smakte så altfor godt! Jeg skulle prøve å holde meg unna, men da den ble stående foran meg klarte jeg ikke å motstå. Også er det tross alt torsdag (som egentlig har absolutt ingenting med saken å gjøre).

Så beklager for et lite, hjernedødt innlegg i dag, men noen ganger trenger man kanskje det også. Jeg kommer sterkere tilbake i morgen!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg