Endelig ferdig

Hei hei mine kjære lesere. I går var første dagen på lenge at jeg ikke ofret bloggene en tanke. Det kan være mulig at det er første gangen nesten siden jeg opprettet denne bloggen, for snart et år siden, at jeg har glemt den av helt. Det har vært dager hvor jeg ikke har lagt ut noen innlegg før, men da har jeg i hvert fall tenkt på at jeg ikke har postet noe. 

Processed with VSCO with c1 preset

Jeg er endelig ferdig med nattevakter for en lang stund, hvor gøy er ikke det? haha gøy for meg i hvert fall, og sikkert fint for dere å slutte å lese om på en stund. Jeg synes virkelig at det er kjempe deilig, spesielt det å få en normal døgnrytme igjen. Det største problemet nå blir å få snudd døgnet tilbake før jeg har masse dagvakter neste uke. Jeg synes at det er hardt nok å stå opp før kl 6 på morgenen, enda verre er det hvis jeg ikke får sove nok timer en gang. Jeg krysser fingrene for at Ole Lukkøye tar turen innom relativt tidlig i dag slik at det forhåpentligvis kan kommer fort på plass igjen.

Noe annet morsomt jeg har prøvd for første gang i dag er yoga. Jeg har lenge tenkt både at jeg ikke liker det og at det ikke er god trening, der tok jeg feil. Det lille jeg har prøvd fra youtube tidligere kan ikke sammenlignes med hvordan det var å sitte i en treningssal med en instruktør foran meg som pushet på til å fortsette. Plutselig har jeg gått fra en som aldri kunne tenkt seg å dra på yoga, til at jeg allerede har planlagt å dra tilbake til samme time neste uke. Det blir spennende å se om jeg kan bli både mykere og sterkere om jeg klarer å opprettholde dette fremover. 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg