Black friday kaos

Reklame | annonselenker Ideal of sweden og glitter

Jeg har i dag stått opp tidlig for å shoppe. Haha det hadde jeg aldri trodd. Tenk at JEG som egentlig er så glad i å sove lenge, ofret flere timer med søvn kun for å få med meg de beste tilbudene. Da klokken ringte 6:45 og jeg innså at jeg hadde fått mindre enn 5 timer søvn så følte jeg meg litt… tja vet ikke, gæren kanskje. Jeg var kjempe trøtt, og visste at jeg skal jobbe i kveld noe som gjør at jeg egentlig kunne trengt de ekstra timene. 

Det fikk ikke spille noen rolle om jeg var trøtt eller ikke, jeg hadde bestemt meg for å dra ut så det gjorde jeg. Jeg dro til Lørenskog senter da det var dette senteret jeg hadde fått med meg flest tilbud + meny spanderte gratis frokost til alle som kom før kl 9. 

Jeg kom inn på senteret, fant med en gang ut hvor frokosten var og ble positivt overrasket. Der jeg egentlig hadde forventet halvtørre brødskiver med svett ost, hadde de stelt i stand et lite koldtbord med eggerøre, pølser, noe grønt og masse forskjellig pålegg. Brødskivene var veldig ferske og gode og jeg tenkte for meg selv at dette kunne bli skikkelig hyggelig. 

Jeg forsynte meg av blant annet eggerøre, tok et glass juice og satt meg på en ledig plass på en benk. Jeg tok en bit av eggerøren og der sa det stopp. Det knaste noe skikkelig for hver gang jeg tygget. Det viste seg at den biten var nesten like mye eggeskall som eggeplomme. Jeg satt midt på senteret, så det var ikke noen mulighet til å spytte ut. Jeg ble nødt til å svelge det, men matlysten forsvant lenge før jeg gikk svelget den lille biten jeg hadde tatt. Frokosten viste seg å ikke være verdt det. 

Shoppingen gikk derimot kjempe bra. Jeg fikk tak i alt jeg ønsket og benyttet meg av de tilbudene som virket best. Jeg prioriterte butikkene som hadde bedre tilbud til klokken 9, og føler at jeg dermed fikk maks ut av det. På vei hjem stoppet jeg innom strømmen storsenter og det var da jeg virkelig satte pris på å ha stått opp tidlig. Det var stappa i parkeringshusene. På cubus var det meterlange køer, og der har de hele 3 kasser. Jeg ønsket å kjøpe en morgenkåpe, men fant ut at jeg heller kan ønske meg den til jul. Det var ikke verdt de køene.

Jeg er veldig fornøyd med hva jeg fikk ut av handlingen i dag. Jeg fikk handlet inn alt jeg trenger til julegaver til venner, nå mangler bare familien. Det ble mest julegaver og ikke så mye til meg, men så er jo klesskapet mitt stappet helt fullt så jeg tror egentlig det er helt greit!


Husk at hvis du ikke orker stresset med å handle i butikk så finnes det mange gode tilbud på nett også. Blant annet har Nelly et nytt tilbud hver time hvor en type varer blir satt ned 30%, Ideal of sweden har 50% på alt i butikken ved bruk av koden “VIP”, glitter har noen gode tilbud som er verdt å sjekke ut, eller så er det mange andre butikker som også slår til med bra tilbud på nett i dag. Er det noe du trenger så kan det være lurt å kjøpe i dag, men ikke gjør det bare fordi du føler du må – da bruker du jo penger du ellers kunne spart uansett. 

2 kommentarer
    1. Katrine: Ja fant ut at om man er tidlig nok ute så var det veldig greit.. Eneste problemet er jo selvfølgelig at man må gidde å stå opp tidlig + ha mulighet mtp jobb og slikt..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg