Et lite tips

Reklame | annonselenker Ideal of sweden

Så var kaoset i gang. Da jeg våknet i dag i 15-tiden hadde jeg fått rekordmange mailer med reklame på 5 timer. Det virket som at alle nettsteder som jeg noen gang har registrert meg på, plutselig våknet til og ville informere om de fine prisene denne uken. Det meste er uinteressant da jeg virkelig prøver å unngå å kjøpe ting jeg ikke trenger. Samtidig syntes jeg det er litt gøy å scrolle igjennom nettsidene og titte litt på hva de har å tilby. Jeg har fortsatt noen julegaver igjen, så jeg ser heller ikke helt bort ifra at det kan dukke opp noe på uventede steder som jeg kanskje kunne funnet interessant. 

På snakk om black week tilbus, så har Ideal of sweden hele 50% på hele nettbutikken nå. Alt du trenger er å gå inn her, velge hva du vil ha, og deretter skrive inn rabattkoden “VIP” når du kommer til kassa. Mine favorittdeksler er derfra. Haha alle dekslene mine er derfra faktisk. De har så utrolig mye kult å velge i så jeg vil absolutt anbefale å ta en tur innom nettsiden om du trenger deksel, med eller uten lommebok, nødlader, skjermbeskytter eller noe annet til mobil. De har det meste. 

Jeg elsker det dekselet her. Enkelt, men samtidig kult.Vurderer å kjøpe samme type i andre farger også. 

Ellers i dag så er formen absolutt ikke helt på topp. Natten var mildt sagt stressende. I tillegg har jeg klart å gjøre et eller annet med kjeven min slik at den er veldig vond når jeg tygger. På en 10 timers nattevakt klarte jeg kun å spise én rett i koppen suppe og en halv yoghurt. Ingenting av de smertestillende jeg hadde for hånd hjalp, så det var en ganske fortvilet og sliten jente som gikk inn dørene i dette huset i 8-tiden i dag tidlig. Det første jeg gjorde var å slenge meg ned i sofaen og gråte litt før jeg tok meg sammen og kokte noe pasta. Haha, det er ikke helt den frokosten jeg hadde sett for meg, men jeg var desperat etter noe mat som ikke hadde så mye tyggemotstand. En halv yoghurt og litt suppe var absolutt ikke nok for å holde meg gående i 12 timer. 

Jeg fikk i meg mat, smertestillende og la meg til å sove. Da jeg våknet var jeg veldig positivt overrasket over at kjeven ikke gjorde det minste vondt. Jeg hadde derimot fått veldig vondt i halsen haha, men foretrakk det. Gleden var kortvarig, for etter få minutter kom kjeveproblemene tilbake og her sitter jeg nå. Ekstremt sliten, vondt overalt og gleder meg egentlig mest til at klokken blir litt mer slik at jeg kan legge meg for natten. 

Før det her blir altfor klagete (muligens jeg allerede har gått over den grensen), så skal jeg avslutte dette innlegget og ønske alle dere som leser en utrolig fin kveld! Jeg kommer tilbake sterkere og med mer energi i morgen! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg