Jeg går glipp av finalen

I kveld er det «skal vi danse» finalen. Den pågår faktisk akkurat nå mens jeg skriver dette. Jeg er på jobb og derfor skal jeg, i tradisjonens tro, til ei venninne og se det i morgen i stedet. Vi startet med det i fjor og har holdt det gående hele sesongen i år. Søndagene som er helt perfekte for å chille og spise noe digg, blir brukt på «skal vi danse» og potetgull – akkurat sånn jeg liker det.

Selv om jeg ikke får sett finalen live, så har jeg levert mine 3 gratis stemmer. Jeg har helt klart en favoritt som jeg håper at stikker av med hele seieren. Om det blir som jeg ønsker må jeg bare vente med å se. Jeg vil helst ikke vite hvem som vinner før jeg ser det i morgen. Samtidig kjenner jeg at hvis nattens vakt blir like rolig som forrige, så kan det bli vanskelig å holde seg unna diverse internettbaserte nyhetskilder.

Jeg vet ikke hvor mange som har fortalt meg at jeg har vært heldig som har hatt noen jobber oppigjennom hvor det har vært så lite å gjøre at jeg har runda Internett både to og tre ganger før lunsj. Det er nok mange som setter pris på slike late arbeidsdager. Jeg skal ærlig si at til tider så føles det veldig deilig med rolige vakter hvor jeg får oppdatert meg på alt som skjer rundt i verden, men som oftest er det ikke det jeg foretrekker. Jeg vil gjerne ha litt å gjøre slik at det fyller tiden, samtidig som jeg rekker å ta en halvtimes matpause. Det er den perfekte blandingen.

Jeg er klar for en ny natt, og jeg innser nå at muligens «skal vi danse» er ferdig og vinneren er kåret allerede før dette blir postet. Jeg skal gjøre mitt beste for å ikke finne ut hvem vinneren ble, og krysser samtidig for en rolig og fin natt. Håper alle hjemme sover godt og ønsker alle som jobber en god vakt!

2 kommentarer
    1. Hadde håpet på at sopie Elise ikke hadde trukket seg for henne var min favoritt . Hun var sinnsykt flink. Men utenom det så håpet jeg på at Jan Gunnar Solli skulle vinne . Men

    2. Katrine: Jeg og. Er helt sikker på at hun kunne vunnet hele greia. Ble veldig overrasket og skuffet over hvem som vant da, om det er lov til å si det. Jeg hadde også håpet og trodd at det kom til å bli Jan Gunnar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg