Det har blitt helt motsatt

I går kveld før jeg sovnet lå jeg og lagde et helt blogginnlegg i hodet. Det skjer egentlig ganske ofte, men jeg pleier å skrive ned ideen så jeg ikke skal glemme den. Det gjorde jeg ikke i går. Siden jeg hadde tenkt så mye på det, planlagt hele innlegget fra start til slutt, så kunne jeg jo ikke glemme det. Det gjorde jeg. Oops… det eneste jeg husker fra innlegget er at det var litt meningsfylt og viktig. Da jeg ikke har sjans til å huske det og egentlig ikke har noen lignende gode ideer, så får det bli et litt mindre meningsfylt innlegg i dag.

Jeg husker den perioden da jeg følte at absolutt alt jeg tok på ble til gull haha. Jeg følte at uansett hva jeg prøvde på så fikk jeg det til. Jeg søkte jobb alt for sent, men innen 3 uker etter jeg hadde søkt så hadde jeg første opplæringsvakt. Det var også utrolig mange små ting som gikk min vei. Absolutt alt jeg prøvde på fikk jeg til. Jeg følte meg som verdens mest lucky person.

Sånn er det absolutt ikke lenger. I går fant jeg ut at forsikringen hadde gått ut for 4 dager siden, jeg hadde knust telefonen to dager før. De siste dagene har jeg vært kjempe kvalm, og i dag sov jeg 3 timer lenger enn jeg hadde tenkt. Jeg måtte dra hjemmefra kl. 14 og hadde derfor på vekkerklokke halv elleve. Jeg våknet ti over halv ett, så plutselig hadde jeg litt dårlig tid. I tillegg sluttet plutselig 4G å funke mens jeg gikk til bussen. Det ordnet seg heldigvis da jeg skrudde mobilen av og på igjen, men allikevel… Jeg merker hvordan ting bare ikke går min vei nå. All den flaksen jeg hadde for 5 måneder siden får jeg tydeligvis payback for. Nå går alt den motsatte veien og jeg bare venter på at det skal slå til igjen.

Det er absolutt ingen store, farlige ting. Jeg har alt jeg trenger av de viktigste tingene i livet. Uansett er det ganske irriterende og kjipt at det skjer så mange småting. Jeg tar det med godt mot og lar det ikke gå innpå meg, da hadde bare hverdagen blitt veldig hard å komme seg gjennom. det handler om å finne løsninger i stedet for problemer.

Nå sitter jeg på vei til jobb og håper bare at ikke dette følger meg dit. En ting er privatlivet, men på jobb er det ganske viktig å være oppmerksom og få til det jeg skal. Jeg krysser fingrene for at det blir en bra kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg