Forrige ukens

Dette er egentlig et “denne ukens” som kommer en dag for sent og derfor heller blir en “forrige ukens”. Jeg tenker at noen ganger er det fint å oppsummere uken som har gått bare for å sette pris på de små og store tingene som man opplever i livet. Så her kommer min forrige uke oppsummert i et lite innlegg.

Ukens beste dag:
Jeg har hatt mange fine dager denne uken. Jeg har fått møtt mange mennesker som jeg er glad i og som beriker hverdagen med noe positivt. Hvis jeg skal velge ukens beste dag, eller i hvert fall kveld, så må det nok bli halloweenfesten på fredag. Jeg hadde, dessverre, ikke så store forventninger med tanke på at jeg selv var sliten og ikke helt i 100, samtidig som at det kom en del folk jeg ikke kjente. Det endte opp med å bli en utrolig fin kveld med masse latter og bra folk. Kvelden var gøy fra start til slutt, alle hadde kledd seg ut og ingen så rart på meg der jeg danset og sang alene til det som ble spilt på høyttalerne(i hvert fall ikke som jeg la merke til). Absolutt noe jeg kan se frem til neste år igjen. 

Ukens absolutt nødvendige:
Denne uken var det en spesiell dag som ga meg noe jeg absolutt trengte. Søndagen i går var en chille dag med digg mat og veldig gode samtaler. Etter å egentlig forvente en utrolig trist og nedstemt dag, ble det gjort om til noe helt annet grunnet en god venninne. Det ble spist så mye at jeg faktisk lurte på hvordan magen min ikke sprakk, og jeg fikk en åpenbaring som kommer til å gjøre livet lettere fremover. Akkurat det siste der er en av de største grunnene til at jeg kan si at denne dagen var helt nødvendig. Jeg hadde ikke klart å komme frem til det samme om jeg hadde sittet alene på rommet med netflix og godteri. 

Ukens burde gjort:
Det her er faktisk veldig flaut. To dager denne uken tok jeg med treningstøy til jobb slik at jeg kunne trene før jeg dro hjem. Den ene dagen kjørte jeg helt til treningssenteret og parkerte utenfor, før jeg trakk meg og dro hjem igjen. Tenk det da! Faktisk bare ikke gidde å gå inn selv om jeg hadde det rett foran meg. Den andre dagen kom jeg ikke så langt som helt til senteret for jeg visste at det ikke kom til å skje uansett. Jeg kan si at jeg skal bli bedre denne uken, men med nattevakter og kveldsvakter tviler jeg sterkt på at det kommer til å skje. 

Ukens film:
I går så jeg den sykeste filmen noen gang. En film som både ga meg et nytt perspektiv på livet, men også der jeg satt igjen med høy puls og vondt i magen etter den var ferdig. Filmen heter “the push” og handler rett og slett om et eksperiment der Derren Brown undersøker om han kan få en vanlig person til å dytte et annet vanlig, pustende mennesker ut i døden kun ved hjelp av gruppepress og manipulasjon. Denne anbefales på det sterkeste.

Processed with VSCO with m5 preset

Også var jo denne snøen veldig gøy, selv om det bare varte en dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg