Dag 2

Du vet den følelsen når halsen er vondt, nesten er tett og hodet føles tungt? Sånn våknet jeg i dag. Jeg hadde i det øyeblikket helt glemt at jeg skulle på Halloweenfest i kveld. Igjen. Panikken slo inn. Denne festen har jeg gledet meg til ganske lenge. Looken er planlagt, om ikke jeg helt vet hvordan jeg skal gjennomføre så vet jeg i hvert fall hva jeg ønsker, så å bli syk nå passet ekstremt dårlig i min schedule.

Jeg har bestemt meg for at fest blir det uansett. Jeg er ikke dårligere enn at det kan holdes litt unna med en Paracet eller to. Det hadde vært utrolig trist å ikke få dra i kveld, da det også er godt planlagt med en venninne. Planen blir derfor stående og fy søren som jeg skal kose meg. Å sitte i et hjørne og synes synd på meg selv er ikke noe alternativ. Det er det aldri.

Sminken i dag er enda litt bedre planlagt enn i går, og om jeg får si det selv så ble jeg ganske fornøyd.

Ha en fin lørdag da, dere! ❤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg