Endelig en smak av halloween

Hallo! 

Denne helgen har jeg fri og jeg får endelig min første smak på halloween. Ettersom jeg ikke var på halloweenfest forrige helg og jobber på selveste halloween på onsdag, gleder jeg meg til å endelig kle meg ut og feire den dagen i dag. 

Egentlig så er jeg veldig lite glad i slike utkledningsgreier, rett og slett fordi jeg er så utrolig lite kreativ og dårlig på å sminke meg sånn kult. Som oftest blir det et eller annet halvhjertet forsøk på noe litt skummelt. I år er ikke annerledes. Jeg som kjøpte utstyr for å lage sår denne helgen, har ikke klart å få meg til å øve en eneste gang. Dette kjøpte jeg forrige helg for å kunne prøve meg frem i løpet av uken.. oops. 

Uansett hvordan klærne og sminken ender opp, så tror jeg kvelden kommer til å bli kjempe bra. I kveld er planen en sørgende kanin. Haha det er helt sykt random, men var noe jeg fant på H&M. Eneste grunnen til at jeg er en kanin er at det var kaninører på på den bøyla og jeg har ikke tenkt til å prøve å fjerne dem. Garantert at jeg ødelegger hele greia da. Historien min er at jeg er en enke som mistet mannen sin i en bilulykke. Eller kanskje jeg skal være et spøkelse, det er jo litt mer skummelt… Haha det får bli som det blir, kvelden blir nok velykket uavhengig av kostymet jeg ender opp meg. 

Haha valget falt på en kanin som myrdet mannen sin.. Derav blodet. Dette blir gøy. 

4 kommentarer

Siste innlegg