Inspo i snøen

Jeg husker søsteren min fortalte meg at bilde hun hadde tatt var skikkelig inspo. Jeg lurte på hva i all verden det bildet kunne inspirere til. Hun fortalte meg at det ikke var det som var poenget. Inspo bilder skulle være fine, cleane og gi en god følelse. Jeg forstod til en viss grad hva hun mente og inspo bilder har aldri vært det samme igjen. I dag ønsket jeg å ta inspo bilder i snøen. Rene, fine, kule bilder. Det eneste problemet er at jeg mangler både kreativiteten og det sterke ønsket om å stå ute i kulden og fryse for et kult bilde. Jeg opplever også ofte at nesen min fort blir veldig rød ute i kulden, og selv om jeg ikke vet så mye om inspirerende bilder så skjønner jeg at det ikke er meningen å vise at man blir kald og rød. Det skal være en viss perfeksjon. Etterhvert ble jeg allikevel inspirert til å ta noen bilder. Det var mest for gøy, ikke så mye for at de skulle bli helt fantastiske. 

Jeg bestemte meg for å kle på meg godt, ta med kameraet ut og gjøre noe kult. Problemene stod i kø. Alle vinterklærne er lagt bort, så hansker og luer var ikke mulig å finne. Jeg hadde heller ingen som kunne ta bilde av meg, så da måtte jeg være løsningsorientert. Løsningen ble kamerastativ og selvutløser, men selv dette ga meg ikke de klare bildene jeg ønsket.

Haha det trenger nok litt trening for å få til noe min søster ville kalt inspo, men jeg får ikke gjort så mye utenfor dit kreativiteten tar meg. Det var kaldt, det var vått og jeg er litt usikker på om det var verdt det. Det var litt gøy også, det skal jeg innrømme, så da var det kanskje greit. Det var også litt artig å prøve, men om resultatene ble så gode er et annet spørsmål. Jeg hadde det i hvert fall litt artig der jeg stod alene og poserte foran kameraet. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg