Bursdagsfeiring

Ååh kvelden i går ble veldig bra! Det var bursdag for min beste venninne. Selv om jeg allerede hadde store forventninger til kvelden og gledet meg masse, ble det enda bedre enn jeg hadde tenkt.

Det kan være litt skummelt å blande flere folk fra forskjellige grupper, men i går ble det veldig bra. Det var kjempe hyggelig å møte de nye vennene til bursdagsbarnet. Kvelden var preget av kjempe gode hjemmelaget cupcakes, litt sterke jellyshots og masse musikk og gode samtaler.

Etter mye jobbing har det vært veldig fint med en ordentlig frihelg som jeg har fått brukt på akkurat det jeg vil! Jeg har møtt flere venninner, spist god mat og egentlig bare fokusert på å kose meg. Med andre ord en utrolig fin helg, med utrolig bra folk og mange flere fine opplevelser.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg