Gode samtaler

Kvelden i går var utrolig koselig!

Vi lagde hjemmelaget pizza, hørte på musikk og drakk vin. Ikke noe film som rullet på skjermen, kun oss to og gode samtaler. Praten gikk lett, og det var en meget behagelig kveld. Det endte med at begge lå i sofaen, beina på hver sin side, mens vi pratet om alt som kan komme i fremtiden, og opplevelser fra fortiden. Jeg har de siste to dagene hatt to sånne kvelder. Det har vært møter med venninner jeg egentlig ikke har vært så mye med, men som har vært kjempe koselige. Jeg har kjent på en ro når jeg har vært der, og ser frem til flere sånne kvelder/dager fremover. Det trenger liksom ikke alltid være kjempe planlagt og kalles jentekveld. Noen ganger passer det å bare møtes. Bare det å sitte i sofaen sammen og være to i stedet for en. 

Jeg tenker på den dagen jeg flytter ut, da jeg bor helt alene. Det er da jeg må være flink til å møte mennesker på den måten. Ikke legge for mye i det, bare være sammen. Jeg ser for meg at det kan bli litt mye meg om jeg ikke får besøk av noen andre innimellom.

Altså, trenger ikke kaste bort penger på en kjevle når man har olivenolje.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg