To eggeplommer i én

I dag har jeg hatt friiii!

Selv om jeg egentlig har hatt mye fri i det siste, har jeg ikke fått utnyttet det slik jeg egentlig burde. Dagene har bestått av å ligge i sengen, synes synd på meg selv fordi jeg er så trøtt og sliten, og deretter legge meg. I dag har jeg derimot kommet meg opp og ut, og får faktisk møtt hele 3 forskjellige personer. 

Det hele startet med en tur til senteret med ei venninne. Jeg skulle ha både en bursdagsgave til i morgen og utstyr til halloween. Jeg skal på to halloween fester neste uke, så for en lite kreativ sjel må det øves før den tid. Det var derfor på høy tid å få kjøpt det. Mens jeg skriver dette kommer jeg på at jeg også må kjøpe noe jeg kan ha på meg… Aah må prøve å ikke la det bli som i konfirmasjonen til søsteren min da jeg løp rundt på senteret kvelden før festen fordi jeg ikke hadde fått rumpa i gir tidligere. 

Etter senteret var jeg kjempe flink og kom meg på trening. Det var utrolig deilig å få brukt kroppen litt på den måten igjen. De siste tre ukene har jeg kun gått inn dørene på treningssenteret én gang. Det er veldig lite i forhold til hvor flink jeg var før det. Jeg skal derfor komme i gang med de gode rutinene igjen nå. Det er også alltid gøy å trene med Nora. Hun og jeg får til å pushe hverandre, ha en effektiv økt samtidig som det er gøy. Jeg hadde virkelig veldig godt av det. Bare den energien jeg får av treningen gjør at jeg må bli flinkere fremover. Det gjør en så stor forskjell.

Nå har jeg akkurat laget middag til familien. Siden jeg skal videre på jentekveld og spise hjemmelaget pizza, bare smakte jeg litt. Det ble pasta carbonara. I oppskriften stod det at en skulle bruke to egg. I det jeg knuste egg nummer to kom det hele to plommer ut. Jeg føler at lykken er på min side i dag, så satser på at jeg vinner i lotto i kveld. Jeg har allerede planlagt hvilken bil jeg skal kjøpe.
Baconet ble brent og eggene ble eggerøre (kanskje ikke så mye lykke allikevel), men resultatet ble ganske godt allikevel. 

Nå skal jeg komme meg videre til kveldens planer. Håper dere får en kjempe fin fredagskveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg