Denne helgen

Hei hei!

Det er søndag, det er kvelden og jeg blir super fascinert av været ute. Jeg har alltid vært glad i naturen og ble både glad og rørt av hva denne herlige jorden kan by på. Jeg også frykter naturen. Jeg er verken glad i høye bølger, masse lyn rett over meg og tornadoer (dette var en realitet der jeg var på utveksling i USA).

I dag var lyset helt perfekt, det blåser litt og virker som det bygger opp til regn. Det er ikke meldt regn, men jeg har jo lært oppigjennom at de værmeldingene ikke alltid er helt korrekt.

På fredag var jeg tur på byen. Det var første gang på veldig lenge at jeg drakk noe alkohol. Jeg ble ikke full, men nok til at jeg klarte å slippe meg litt mer løs. Det var en utrolig hyggelig kveld.

Det hele startet på oktoberfesten i Lillestrøm. Etterhvert var jeg og ei annen om at vi ønsket å dra til et std med litt mer folk og kjent musikk. I Lillestrøm hadde de en tendens til å spille diverse som jeg aldri hadde hørt før.

Vi dro derfor videre til et utested i Oslo. Der var vi til siste toget til Lillestrøm gikk, så da kom vi oss hjem i rimelig tid også. Det var helt greit.

Det har vært fint med en relativt rolig helg uten fyllesyke og uten å være sånn altfor sliten. Fraværet av fyllesyke har ikke hindret meg i å spise masse dritt, men det er lov innimellom det også.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg