Bare gris

Hei hei, lenge siden sist. Lenge siden med tanke på hvordan det pleide å være i hvert fall. Det gikk fra to innlegg hver eneste dag til to dager pause, men det går greit, jeg blogger for meg.

Hva har jeg gjort i dag? Jo, nå skal du høre.

Det hele startet med at vekkerklokken ringte 8:45. Jeg hadde fått altfor lite søvn, men sånn ble det. Hvem kunne jeg skylde for søvnmangelen? Meg selv. Jeg ble liggende og lese Harry Potter til langt på natt i går, uansett hvor nørd det høres ut så er det sant. Nå har jeg snart komme igjennom hele serien for n-te gang. Jeg har faktisk ikke tellingen. Er like spennende hver gang da, utrolig nok. Husker liksom overraskende lite hver gang jeg begynner på nytt igjen.

I dag kunne jeg ikke ligge og dra meg i sengen så lenge som jeg ønsket. Jeg hadde legetime på morgenen, og jeg er absolutt ikke en person til å avlyse avtaler om jeg ikke må. Jeg kom meg derfor opp av sengen, ut i det nydelige været vi har fått i dag, og hele veien til legen.

Alt gikk fint, og jeg ble «klarert» for å starte på vaksinepiller mot gresspollen. Halleluja så glad jeg blir om dette funker. Sommeren i år var grusom. Det får så være at halsen tett seg litt og det ble vanskelig å svelge som bivirkninger. Legen sa det var normalt og noe jeg må regne med, så da overlever jeg. Jeg skal også fremover ta allergitabletter først, så får jeg forhåpentligvis dempet det verste.

Etter legen dro jeg til Lillestrøm. Siden jeg har planer i kveld, bestemte jeg og venninne at vi for en gangs skyld skulle dra på kino på dagen i stedet for kvelden. Det var veldig koselig. Vi var de eneste i salen, men det var egentlig helt greit. Vi kunne prate akkurat så høyt som vi ville gjennom hele filmen.

Før kinoen måtte jeg innom senteret å få i meg litt mat. Etter å ha spist veldig lite denne helgen føler jeg kroppen prøver å ta igjen nå ved å være konstant sulten. Valget falt på en wrap fra bigbite. Det føltes som en god ide, helt til jeg husket hvor utrolig grisete det kan bli å spise de greiene.

Jeg satt meg på de stolene som tilhørte stedet, og begynte å spise. Veldig inn i mine tanker tørket jeg meg rundt munne både med serviett og hender. Litt av maten falt på bordet, jeg lot det ligge der, tenkte at det var bedre å bare ta det til slutt tilfelle det ble mer søl. Jeg kom nedenfor halvparten av wrapen, det stedet hvor alt det bløte har samlet seg og det er nesten umulig å ikke søle. Griseriet gikk opp 3 hakk, jeg tittet tilfeldig opp fra maten, for første gang siden jeg satt meg, og møtte blikket til en fyr. Han gadd ikke en gang å se bort i det jeg så opp. Garantert at han ikke titta på meg fordi jeg er så himla pen, men at han heller tenkte på hvordan en voksen jente kunne grise så humla mye mens hun spiste. Det ble så kleint at jeg nesten ikke klarte å få i meg resten av maten. Et øyeblikk, etter å ha innsett at å spise uten å grise var umulig, vurderte jeg å bare kaste resten. Jeg tok i stedet en altfor stor bit og kom meg bort derfra. Haha huff så klein er det lenge siden jeg har vært.

Håper alle dere der hjemme har hatt en innholdsrik dag, uten for mye pinlig kleinhet. Nå skal jeg videre til mine kveldsplaner, vi snakkes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg