Blir litt engstelig

I går var ryggen bra, i dag begynner den å tulle litt igjen. Jeg orker seriøst ikke dette. Jeg blir redd for å bevege meg, redd for å gjøre en bevegelse eller noe som kan ødelegge alt. Vil ikke at det skal bli verre enn det er. Samtidig orker jeg ikke å ligge inne hele dagen i frykt heller (Tror heller ikke det er det beste for å bli bedre). Det handler nok mer om å ta det rolig og bruke gode sko.

I kveld er det innflytningsfest hos ei venninne, det gleder jeg meg til. Selv om jeg har litt vondt i ryggen, så tenker jeg at det er det samme å sitte her hjemme som å sitte der. Eller, det er jo ikke det samme med tanke på det sosiale og er jo også derfor jeg vil dra. Det virker så koselig å ta en tur bort – vond rygg eller ei. Jeg må bare passe på, og være bevisst på, at jeg ikke skal kjøre på for hardt. Det blir et par glass vin og generelt en rolig kveld. Med joggesko på beina og godt humør så skal jeg kose meg masse!

Kjenner jeg ble veldig usikker på valget av lipgloss. Den så søren meg ikke fin ut i svart/hvitt en gang.. Oh well, blekner vel i løpet av kvelden håper jeg. 

Vi snakkes senere 

5 kommentarer
    1. Ryggproblemer er noe av det verste.. jeg har skoliose + gått igjennom operasjon så vet litt hva det handler om. Jeg håper ryggen din snart blir bedre <3 kanskje lurt å ta seg en tur til legen eller fysioterapeut?
      Håper du koser deg masse til venninnen din og at du får en pause fra smertene i en liten stund <3 klem til deg!

    2. emiliebrevik: Jaa, da har du litt peiling på hva jeg snakker om. Etter en operasjon + smerter fra jeg var 16 til 21 har jeg lite lyst til å gå tilbake til det.
      Begynner heldigvis å bli bedre slik at jeg kan jobbe og holde det tilbake med vanlig smertestillende. Satser på at det bare var noe muskulært som måtte “løsne” litt. Klem tilbake <3 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg