Slutte å blogge?

Det er på dager som denne. Dager da jeg har absolutt ingenting jeg ønsker å skrive om, og det er ingenting spennende som skjer i livet mitt, at jeg vurderer å slutte å blogge.

Jeg har noen innlegg i arkivet som er ferdig skrevet, men ikke publisert. Jeg kunne selvfølgelig bare publisert et av dem, men det er en grunn til at jeg ikke har gjort det tidligere. Jeg vet nemlig ikke om de innleggende burde få se dagens lys. Jeg er usikker på om de bringer noe positivt til bloggen. Jeg er også veldig usikker på hvordan de evt blir tatt i mot. Hver gang jeg leser igjennom dem, bestemmer jeg meg for at jeg ikke kan publisere dem enda. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg ønsker å oppnå med de innleggene enda.

Det hadde vært veldig lett å slutte å skrive, aldri åpne nettsiden blogg.no igjen, men det er ikke det jeg egentlig vil.

Det kommer dager da jeg ønsker å dele noe igjen. Ideer som plutselig dukker opp og som jeg bare må få skrevet ned. Ting som kan inspirere andre, gi noen en god følelse eller latter.

Jeg kommer derfor ikke til å slutte å blogge. Jeg kommer ikke til å legge ned experiencinglife, ikke enda. Jeg ønsker å fortsette, det bare går litt tregt for tiden.

I går kom jeg på et nytt konsept som jeg ønsker å formidle gjennom videoblogger. Jeg vil ikke si hva det er enda, da alt fortsatt er veldig usikkert. For alt jeg vet så kommer det ikke til å funke i det hele tatt. Jeg ønsker uansett å prøve å få det til, for hvis jeg får det til slik jeg ønsker så tror jeg det kan bli veldig bra.

Nå skal jeg på jobb i hvert fall, tenke på noe annet enn skrivesperre og mangel på inspirasjon. Jeg satser på at dette blir en fin kveld for meg, og håper det blir det for dere også!

3 kommentarer
    1. Tips – Blogg for deg selv.
      Er det dager du ikke har noe å blogge om ? – så trenger du ikke skrive innlegg den dagen 🙂
      er det sånn at du er usikker på hvordan innlegga blir mottat? – Legg dem ut og se da vel? er du ikke fornøyd med responsen så slett dem senere, men da veit du 🙂
      kjør på!

    2. Kim: Du har så rett! Det var det jeg startet med og det jeg egentlig prøver å komme litt tilbake til. Må fokusere på det sånn at jeg kan kose meg med bloggen 🙂 Gode tips

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg