De nydelige høstfargene

Jeg elsker virkelig høsten. Jeg elsker i hvert fall den delen av høsten når bladene på trærne skifter farge, lufta blir kaldere og man kan kjenne vinteren komme krypende. Jeg er derimot ikke så glad i den perioden hvor det er iskaldt på morgenen, og kjempe varmt på dagen. Hva i all verden skal man ha på seg da? 

I dag skulle jeg egentlig trene med Nora, men det ble avlyst. Jeg hadde allerede tatt på meg treningsklærne, men klarte ikke å komme meg ut av huset og til treningssenteret. Jeg var egentlig veldig lite motivert i utgangspunktet, og da den eneste personen som kunne gjøre at jeg dro ikke skulle være med lenger, så ble jeg heller liggende i sengen. Jeg tok et par øvelser på soveromsgulvet, tok meg en dusj og la meg i sengen. Etter få minutter kjente jeg at det var bortkastet å bruke dagen på å halvsove i den oppredde sengen min, så da tok jeg beina fatt og tok meg heller en tur ut. 

Det er så nydelig ute, så jeg tok like gjerne noen bilder da jeg først hadde begitt meg ut på det lille eventyret i nærområdet. 

Det ble en fin tur og et deilig avbrekk. Det føles også mye bedre å fortsette resten av dagen, inne på jobb, da jeg vet at jeg har vært litt ute og fått litt frisk luft i hvert fall.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg