Det var noe jeg skulle gjøre

Licensed from: PublicDomainPictures pixabay.com  
Det er litt sånn her jeg føler meg akkurat nå

Jeg våknet med følelsen av at det var noe jeg skulle gjøre, eller et sted jeg skulle vært. Det første jeg tenkte på var LA, og at jeg burde vært i California i stedet for Norge, noe som ikke gir noen som helst mening i det hele tatt. Jeg har ikke planlagt å reise til utlandet i den nærmeste fremtid, og i hvert fall ikke så langt som til Los Angeles. Jeg skal reise neste år, men det er jo lenge til.

Selv om det er en stund siden jeg våkner, sitter jeg fortsatt med følelsen av at jeg har glemt noe. At det er noe stort eller viktig jeg skulle bruke dagen på i dag, men så kan jeg ikke komme på hva det kan være. Det eneste jeg kan komme på å ha planlagt i dag er ingenting. Absolutt ingenting har jeg planlagt å gjøre (som jeg kan huske akkurat her jeg sitter nå da). Det er ingen jeg skal møte, jeg har fri fra jobb (for det har jeg trippel sjekket), og det er ingen steder jeg burde vært. Jeg får satse på at det er noe sannhet i at “hvis du glemmer noe, så var det sikkert ikke så viktig”. Jeg har ikke helt troen på at dette alltid er regelen da jeg faktisk glemte konfirmasjonen til søsteren min og begynte å planlegge hyttetur den helgen i stedet. Det var ikke før mamma fortalte meg at jeg ikke kunne reise, pga konfirmasjonen, at jeg kom på det. Jeg vil tørre å påstå at konfirmasjonen hennes var ganske viktig.

Uansett, jeg får jobbe litt for å komme på det, evt bare klare å legge det helt fra meg. Det er bare skikkelig, skikkelig ekkelt å ha denne følelsen.

 

Instagram rebekkaconstance

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg