Nattevakt

Akkurat nå sitter jeg på pauserommet på jobb. Jeg har tatt meg en liten «lunsj» pause. Det er litt artig hvordan det å spise på jobb blir lunsj. Det spiller ingen rolle om klokka er 12, 18, eller 3 på natten – alt er lunsj. Det har i det siste også alltid vært brødskiver med brunost og syltetøy. Jeg har blitt heelt hekta!

Klokken er 3:21 og alt jeg vil er å legge meg i sengen min hjemme for å sove. Øyene svir av trøtthet. Jeg skjønte at ting ikke kom til å bli lett da jeg var stuptrøtt klokken 23 i går kveld. Jeg prøvde å holde meg våken så lenge som mulig, men klokken 00:30 måtte jeg innse at slaget var tapt.

Jeg har brukt hele dagen på å forberede meg til nattevakt. Jeg lå i sengen leenge på morgenen, prøvde å sove lenger enn det kroppen egentlig hadde lyst til. Til slutt stod jeg opp. Planen var å reise inn til Oslo for å prøve å få tak i den bilnøkkelen jeg mest sannsynlig mistet på byen for to uker siden. Jeg kom meg til Oslo, men begge stedene var stengt. Det har vist seg å være utrolig vanskelig å komme i kontakt med de stedene jeg var, så jeg aner faktisk ikke hvordan det skal gå. Jeg har ringt og sendt Mail flere ganger, men får aldri svar. Jeg er litt redd for at hvis det går for lang tid så skal de kaste den. Det er en ganske dyr nøkkel.

I hvert fall, da jeg kom hjem fra Oslo i 16:30-tiden var det bare å kaste i seg et par brødskiver og prøve å få skvist inn et par timer med søvn. Utrolig nok sov jeg 1 time, selv om jeg var utrolig stresset av tanken på at jeg snart skulle begynne på jobb.

Nå er det bare litt over 4 timer til jeg kan dra hjem. Tiden har gått veldig fort til nå, men jeg mistenker at det kommer til å gå ganske sakte den neste timen. Enten så går det sakte, eller så blir det kaos. Jeg foretrekker det første.

 

Instagram rebekkaconstance

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg