Helg hver dag

Jeg tok med meg colaen opp på rommet, sjokoladebollen som lå i veska ligger ved siden av meg, og nå skal jeg straks se på litt serier – det er tross alt lørdag. 

Jeg har følt hele uka at det har vært lørdag hver dag. Jeg har jobbet alle dagene, med unntak av torsdag, men har fortsatt følelsen av helg. Det kan ha noe å gjøre med at før jeg ble ferdig utdannet så jobbet jeg kun helger. De gangene jeg jobbet som sykepleierstudent var det enten lørdag eller søndag. I tillegg er dagene ganske like på jobb uansett om det er helg eller hverdag. Eneste forskjellene er at det er litt færre mennesker på jobb, og lunsjen og middagen bytter tidspunkt. Må si jeg foretrekker å føle at det er helg hele tiden, alternativet er jo å føle at jobb er hverdag. 

I kveld er det byen. Vi skal først ha vors hos Thea og Sebastian, før vi fortsetter til Lillestrøm. Håper stemningen på byen er bedre enn de forrige gangene jeg var der. Oslo pleier å være best, men er en smule lettere å komme seg hjem fra Lillestrøm. Så det er absolutt en fordel. Satser på at det ikke blir for sent i dag uansett, det kommer en dag i morgen, og den dagen er en jobbdag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg