Ikke helt dagen i dag

Selv om klokken bare er halv to så føler jeg at hele dagen har gått. Jeg føler jeg har gjort så sinnsykt mye i dag (selv om jeg ikke har det) og at det egentlig er kvelden. Det hjelper sikkert ikke med det været her heller. Det er så mørkt og grått at jeg tror hjernen min blir litt småforvirret på hvilket tid på døgnet det er. 

Planen i dag var helt klar. Først skulle jeg våkne, spise frokost, trene, spise lunsj, og deretter jobbe hele kvelden. Nummer 1 og 2 er allerede gjennomført. Mens jeg sitter her og skriver står den hjemmelagde tomatsuppen og koker, så den har jeg også snart i boks. Det kjennes bare så veldig rart å skulle dra på jobb. Jeg er sånn absolutt ikke i det humøret. Aller mest vil jeg legge meg og sove til i morgen, men det går ikke. Jeg føler meg ikke klar til å jobbe, men har ikke så mye valg. Det blir sikkert bedre når jeg kommer dit. Det pleier det.

Treningsøkten var veldig bra i dag, i hvert fall med tanke på hvor utrolig “uttafor” vi begge var. Vi gjennomførte alle øvelsene, men det var skikkelig hardt! Ikke bare ble jeg sliten, og nesten kvalm, etter kun først øvelse, men jeg fikk liksom ikke med meg hva som skjedde rundt meg heller. Hver gang Nora sa noe var det som om hjernen min måtte bruke mange sekunder for å skjønne hva det var. Deretter tok det meg enda flere sekunder å finne ut hvordan jeg skulle reagere på det. Haha det var en sykt merkelig, og ubehagelig, følelse.

Uansett om det ikke er helt min dag i dag, så var vi flinke og gjennomførte alt vi skulle. Som vanlig presset vi hverandre til å gjøre vårt beste, noe som er det jeg elsker med å trene med henne. I tillegg prøvde vi noe nytt, nemlig litt boksing. Ingen av oss har gjort det før, men det var kjempe gøy. Vi fant frem boksehansker og sånne man slår i (aner ikke hva det heter), også gjorde vi vårt beste. Vi ble både svette og tungpustet av det, så noe gjorde vi riktig. Helt klart noe vi må gjøre igjen neste gang!

Nå skal jeg spise litt før jeg skal ordne meg for jobb! Vi snakkes senere, dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg