Jeg skrapet opp bilen til mamma og pappa

Heei!

Akkurat nå sitter jeg i sengen, og som vanlig har jeg litt dårlig tid. Jeg har akkurat kommet ut av dusjen. Var faktisk flink og tok meg en tur til treningssenteret i dag, selv om jeg hadde veldig lite lyst. Jeg kom dit en time senere enn jeg hadde tenkt, noe som betyr at jeg har dårligere tid nå enn jeg hadde planlagt. Oh well, kan skylde på meg selv. Klokken 15 skal jeg møte Malin. Før det må jeg tørke håret, spise og sminke meg. Det har blitt så typisk meg å ha dårlig tid, det var virkelig aldri sånn før. Hva har skjedd?

Gårsdagen i Fredrikstad var utrolig koselig. Selv om jeg og Ingri Malene kom litt senere enn vi hadde planlagt, ble det en utrolig hyggelig kveld. Vi spiste taco, pratet masse og så bittelitt på TV på slutten.I går var det faktisk ikke min skyld at vi kom sent. Jeg hadde satt bilen til lading på jobb ettersom jeg visste at vi skulle reise langt og trengte å dra hjemmefra med en fulladet bil. Siden jeg visste at det kom til å være plass til å lade på jobb, gadd jeg ikke lade natten før. Ikke visste jeg hvor utrolig frekke folk kan være. Da jeg kom til parkeringsplassen etter jobb så viste det seg at noen hadde tatt ut ladekabelen min for å sette inn sin egen. Min bil hadde derfor ikke ladet NOEN TING. Jeg hadde halvfull tank, noe som var veldig upraktisk da vi allerede skulle kjøre lenger enn rekkevidden på bilen. Det ble derfor et ekstra stopp for å lade, og ca 20 minutter med stygge ord og forbanning over slike mennesker, før jeg i det hele tatt klarte å kjøre ut av parkeringshuset. Sjeldent har jeg vært så sint.

Fremme hos Ellen skulle jeg parkere i kjelleren, under leilighetene der hun bor. Det er for så vidt i utgangspunktet ganske greit, hadde det bare ikke vært for hvor sinnsykt trangt det var. Jeg prøvde ca 10 ganger å knekke koden på hvordan jeg skulle få bilen inn, hvor jeg på det 3. forsøket klarte å kjøre siden av bilen inn i en meget ustrategisk plassert stolpe. Bakerste døren på bilen ble skrapet opp, noe som satte en liten demper på stemningen. I tillegg er det mamma og pappa sin bil som de hadde vært så snille å låne meg. Jeg klarte etterhvert (30 min med hysterisk gråt) å ta meg sammen og nyte kvelden. Vi hadde tross alt brukt over 2 timer på å komme frem, og jeg skulle ikke være grunnen til at det ikke ble hyggelig i hvert fall. Jeg hadde egentlig planer om å filme til videoblogg, men det gikk rett og slett i glemmeboka etter hele den bil hendelsen. Det ble derfor tatt både lite bilder og lite video. Vi koste oss da, det må jo være det viktigste!

Her er bilde av tacoen i hvert fall. Ellen hadde vært så søt og fikset alt til vi kom

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg