Det er for flaut

Hello fra mitt blogghjørne!

Det er lenge siden pulten var ryddig nok til å brukes til noe annet enn oppbevaringsplass. Ting og tang, som jeg egentlig ikke trengte, stod stablet i høyden. Jeg har ikke tenkt til å vise bilde av det en gang, det er bare for flaut. Nå er den i hvert fall såpass ryddig at jeg lett får plass til både PCen og et vannglass. Når jeg tenker meg om sier det kanskje mer om hvor rotete det var før, enn det sier noe om hvor ryddig det er nå… 

Alt ble plutselig så mye mer seriøst da jeg satt meg ved pulten for å skrive. Det føles som jeg gjør en ordentlig jobb, ikke bare en tullete hobby. Det er ikke jobb på en negativ måte i det hele tatt, tvert imot. Jeg absolutt elsker å blogge. Egentlig føles det veldig positivt denne utviklingen som skjer. Jeg har holdt på i over et halvt år og etterhvert som månedene har gått, har det skjedd utrolig stor fremgang. Nå er jeg virkelig all in! 

En annen ting som var ganske gøy, var å sjekke topplisten i dag. Topp 102 høres kanskje ikke så mye ut, men med tanke på hvor mange blogger som finnes der ute, så er det egentlig ganske bra! Det er en god begynnelse i hvert fall. Jeg vet at jeg mest sannsynlig er ute av listen igjen i morgen, men det går helt fint. Nå som jeg har vært på korte “besøk” på listen hele 3 ganger, så jeg at vet det er mulig. Det hjelper også utrolig mye på motivasjonen. Planen er å komme tilbake på listen, enda høyere enn jeg er nå, og bli der!

Denne dagen har startet veldig rolig. Forkjølelsen har fortsatt ikke gitt seg, men den har blitt betraktelig bedre. Jeg hadde egentlig tenkt til å vente til den var så og si helt borte før jeg skulle begynne med treningen igjen, men det orker jeg ikke. I kveld skal jeg derfor møte Nora for en rolig økt. Jeg har ikke feber eller noe annet som egentlig tilsier at jeg ikke kan trene, så da kjører jeg på. Hadde jeg vært like dårlig som jeg var for en uke siden, derimot, hadde jeg ventet lenger. Nå er det bare litt som henger igjen, så kanskje jeg kan skremme den bort med litt benøvelser i kveld. 

Jeg kommer innom og oppdaterer litt senere. Til da får dere ha en kjempe fin mandag!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg